Video of the Day

Pesawat jenis caribou milik TUDM berlegar sekitar Parit Buntar tadi, ada yang nampak tak?

Posted by I Am Parit Buntar on Thursday, 20 August 2015
thumbnail

GULA vs STEVIA

Buka mata besar-besar...nampak tak banner yang Cik Tipah tepek kat bawah ni... Apa tak nampak? Buka mata besar-besar lagi........


Tu dia..menurut kajian rakyat Malaysia ni mengambil 26 sudu teh gula sehari. Sedangkan pengambilan yang disyorkan hanya 10 sudu teh sehari sahaja. Malah orang kita yang hidup di bumi Malaysia yang kecil ni merupakan pengguna gula nombor 8 di dunia!!! Malaysia boleh

Maka oleh itu tak hairanlah macam-macam penyakit datang bile umur semakin meningkat. Semua makanan dan minuman yang disenaraikan kat atas ni Cik Tipah rasa majoriti kita semua pernah makan dan minum.... Jadi agak-agaknya cuba tanya pada diri sendiri berapa banyak gula yang kita dah telan hari ni?

Tanpa GULA makanan dan minuman jadi tak sedap pula. Banyak gula dah jadi penyakit pula. Yang paling popular dah tentu lah kencing manis. Alangkah bestnya kalau kita dapat makan manis2 seperti biasa tanpa perlu risau tentang kalori dan penyakit....

Boleh ke...? Jawapannya ada pada STEVIA - sejenis herba yang mempunyai rasa manis 200 kali ganda lebih tinggi dari gula biasa. Ia merupakan pilihan paling ideal bagi menggantikan penggunaan gula. Tanpa kalori, tidak bertoksid, 100% HALAL, SteviaSugar memberi nafas baru kepada pengguna di Malaysia untuk menikmati kemanisan makanan dan minuman dengan cara yang lebih sihat

Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

3 Comments

avatar

Stevia walaupun tiada mengandungi kalori, masih mengandungi sedikit karbohidrat. Pengambilan karbohidrat juga harus diambil teliti untun mengelakkan penyakit2 seperti kenyang manis dan yang sewaktu dgn nya, bukan gula sahaja. Just saying :)

Apa pun terima kasih atas artikel yang menarik ni :)

Reply Delete
avatar

Assalamualaikum nk tanya stevia nie sesuai ke untuk bayi??
Terima kasih

Reply Delete
avatar

Assalamualaikum nk tanya stevia nie sesuai ke untuk bayi??
Terima kasih

Reply Delete

About

Cik Tipah Cyber. Powered by Blogger.

KOS PENGHANTARAN

KE SELURUH MALAYSIA

POSLAJU
Semenanjung

Harga bermula dari RM6.00

Sabah & Sarawak

Harga bermula dari RM9.00

Harga yang dinyatakan adalah untuk berat dibawah 500gram

Cik Tipah akan sahkan semula jumlah kos penghantaran berdasarkan jumlah tempahan dan berat

Kurier dibuat pada hari yang berikutnya selepas bayaran disahkan

Kurier setiap hari - Isnin hingga Jumaat


CARA-CARA NAK ORDER

Langkah 1
Pilih mana-mana produk Cik Tipah Cyber

Langkah 2
YM / SMS / Call / Email / Isi Borang Tempahan

Nyatakan nama, lokasi, jumlah tempahan

012-5165227 / nzy02@yahoo.com

Langkah 3

Lps confirm C.Tipah akan SMS/email amaun yg perlu dibayar

Langkah 4
Buat bayaran

PEMBAYARAN BOLEH DIBUAT KE

MAYBANK - 158-417-054-067
CIMB BANK - 0806-007-393-2525
PUBLIC BANK - 4-8518703-30


atas nama YANTI BINTI YAHAYA

Masukkan email C.Tipah jika melakukan internet transfer

Langkah 5
Sila beri detail payment melalui

YM / SMS / Call /Email / Isi borang Pengesahan Pembayaran
Nyatakan nama, alamat penuh & nombor telefon

Langkah 6
Lepas payment confirm C.Tipah akan kurier

About Me

My photo
Kami menawarkan servis printing secara Print On Demand

KENGKAWAN

SEMAK STATUS KURIER

SEMAK STATUS KURIER
Untuk Semak Status Kurier, Klik Banner POSLAJU & masukkan nombor rujukan

SHOPPING..SHOPPING..SHOPPING..

RANGKAIAN CIK TIPAH

Popular Posts